b08leioa

B08 Leioako Berritzegunearen Bloga

  • Follow b08leioa on WordPress.com
  • Gizarte Sareak

  • Atalak

  • Artxiboa

  • RSS Hezkuntza Saila

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • Kudeaketa

IRAKURTZEKO GAITASUNA. IRAKURLE KONPETENTEAK LORTZEKO BIDEAK.

Posted by b08leioadbh on Azaroa 12, 2013

IRAKURTZEKO GAITASUNA. IRAKURLE KONPETENTEAK LORTZEKO BIDEAK.

Ikasteko eta irakasteko prozesuak hobetzeko, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaritzak irakurketari lotutako jardunaldi bat bultzatu zuen azaroaren 7an, goizeko 9etatik arratsaldeko 5ak arte.

Berritzegune Nagusiaren eskutik, eskualdeetako berritzeguneek lagunduta. “Irakurtzeko gaitasuna. Irakurle konpetenteak lortzeko bideak” jardunaldia  Bilboko Musika Kontserbatorioan gauzatu egin zen. Jardunaldi honen xede nagusia izan zen irakurtzeko gaitasuna garatzeko bideak erakutstea eta zabaltzea; izan ere, gaitasun horrek berebiziko garrantzia du gizakion garapenean, bai esparru pertsonalean, bai ikasketetan, baita gizarte esparruan ere.

HELBURUAK:
1. Irakurtzeko gaitasunaren inguruko teoria sendoak irakasleekin partekatzea.

2. Ikastetxeetan irakurketaren inguruan egiten diren praktika egokiak erakustea.

EDUKIAK:
– Irakurketaren prozesua eta eskolaren zeregina.
– Irakurketaren ikuspegi berriak: irakurketa digitala eta irakurketa kritikoa.
– Irakurketarako orientabideak.
– Irakurketarako praktika onak.

Musika kontserbatorioak duen plaza kopurua bete egin zen, ihardunaldia irakasleen artean interes handiarekin hartu egin zela adieraziz.

Hemen duzue goizeko hitzaldietan erabili ziren aurkezpenak

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: